نقاط تحریک آمیز بدن مردان | نقطه p و نقطه F(فرنولوم) در مردان کجاست؟

فرنولوم یا نقطه F مردان کجاست؟

نقاط تحریک آمیز بدن مردان

نقاط تحریک آمیز بدن مردان

تقریبا بر هیچکس پنهان نیست که زنان نقاط تحریک پذیر بسیار خاصی روی بدن خود دارند. با این وجود، ممکن است تعجب کنید که بدن مردان  نیز دارای نواحی بیرونی خاصی هست که وقتی تحریک می شود، ارگاسم آن ها را بهتر و با کیفیت تر می کند و زندگی جنسی شما را بهتر از همیشه خواهد کرد. نقاط تحریک پذیر در مردان تنعا به آلت تناسلی و بیضه ها محدود نمی شود.

کلر کاوانا، می گوید: “ارگاسم رها کردن تنش جنسی است و تنش از طریق افزایش تدریجی و متغیر لمس و فشار بر نقاط تحریک پذیر و حساس وی ایجاد می شود. پیدا کردن این نقاط می تواند به ارتقا کیفیت روابط جنسی شما کمک بسیار زیادی کند. ( فرنولوم یا نقطه F مردان کجاست؟ )

برای اینکه در ابتدای رابطه جنسی، نقاط تحریک آمیز بدن مردان را بشناسید بهتر است دانید بیشتر نقاط تحریک پذیر آنها در اطراف ناحیه تناسلی آنهاست. با شناسلیی این نقاط، می توانید شریک خود را بیشتر تحریک کنید و یک رابطه جنسی لدت بخش برای هر دوی شما خواهد بود.

نقاط تحریک آمیز بدن مردان

نقاط تحریک آمیز بدن مردان

1-نقطه ی پی (P) در مردان کجاست

چگونه می توان آن را پیدا کرد: نقطه ی پی در حوالی پروستات مردان بوده و از نظر پایانه های عصبی تقریبا با نقطه ی جی در خانم ها برابری می کند با این تفاوت که دسترسی به نقطه جی در زنان خیلی ساده تر از نقطه پی آقایان بوده و اغلب مردان اجازه ی دسترسی به نقطه پی را به شریک جنسی خود نمی دهند. نقطه P بین مقعد و آلت تناسلی قرار دارد و پایانه های عصبی بسیار زیادی دارد. برای اینکه به این نقطه دسترسی داشته باشید، بهتر است در پوزیشن بالا قرار گیرد تا به بین پاهای همسر خود دسترسی داشته باشد. هنگامی که در حال دخول هستید با کمک انگشت اشاره، بین مقعد و بیضه همسرتان را به آرامی ماساژ دهید. خانم ها توجه کنید این ناحیه بسیار حساس است و ممکم است در اثر ماساژ با فشار زیار آسیب ببیند. ماساژ ملایم را ادامه دهید تا هنگامی که همسرتان به مرحله ارگاسم نزدیک شد، ناحیه پرینوم را کمی سفت تر فشار دهید تا ارگاسم لذت بخشی را به همسرتان هدیه دهید. ( فرنولوم یا نقطه F مردان کجاست؟ )

 

در ادامه بخوانید: بهترین کلینیک روانشناسی تهران کجاست؟ 

2-داخل ران پای مردان

چگونه می توان آن را پیدا کرد: “مردان نسبت به زنان تمرکز نسبتاً بالاتری از پایانه های عصب در پاهای خود دارند.”قسمت داخلی کشاله ران در مردان به لمس بسیار حساس است و با تحریک و لمس این قسمت ممکن است جریان خون در بدن افزایش یابد و باعث افزایش حرارت بدن و تحریک جنسی وی شود. می تواند در حین روابط جنسی خود برای ارتقا کیفیت رابطه و تحریک بیشتر شریک جنسی تان از این ناحیه کمک بگیرید.

3-نواحی اطراف گردن

این ناحیه نیز دارای پایانه های عصبی فراوانی بوده و به همین جهت می تواند باعث تحریک مردان شود. برای تحریک این ناحیه می توانید از ماساژ،لمس و یا بوسیدن استفاده کنید. از شریک جنسی خود در این باره که کدام روش برای او لذت بخش تر است سوال کنید.

در ادامه بخوانید: درمان افسردگی با 19 روش سریع

برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی سکس تراپی،
اختلالات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان با شماره های زیر تماس بگیرید

02122636858- 09212773724

4-ساکروم یا بخش انتهایی ستون فقرات

چگونه می توان آن را پیدا کرد: ساکروم استخوان مثلثی است که در پایه ستون فقرات او و در بخش لگن قرار دارد. اعصاب زیادی در ساکروم وجود دارد که به دستگاه تناسلی مرتبط است، بنابراین تحریک این اعصاب می تواند احساساتی را به قسمت های تناسلی و جنسی وی منتقل کند. در حقیقت، برخی مطالعات نشان می دهد که تحریک الکتریکی این اعصاب می تواند باعث ارگاسم شود.

در ادامه بخوانید : کلینیک روانشناسی خوب چطور پیدا کنم؟

از همسرتان بخواهید روی شکم دراز بکشد و با انجام حرکات سبک و آرام در امتداد ساکاروم، او را ماساژ دهید. ثابت شده است که انجام این کار نه تنها آن اعصاب ساکروم را تحریک می کند بلکه باعث تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک می شود که برای آرامش، رها کردن و رسیدن به ارگاسم مهم است.”

5-تحریک نوک سینه ها

میزان تحریک پذیری این نقطه از مردی به مرد دیگر متفاوت است. گاهی نیز با وجود حساسیت این نقطه برخی مردان تمایلی به لمس آن ندارند و ترجیح می دهند شریک جنسی شان تمرکز خود را بر روی نقاط دیگر بگذارد. در این باره از او سوال کنید و در صورت تمایل وی می توانید از تحریک این ناحیه استفاده کنید.

6- قسمت های مختلف الت تناسلی

تقریبا همه ی بخش های آلت تناسلی مردان تحریک پذیر است اما اینکه دقیقا کدام ناحیه بیشتر به تحریک حساس است از مردی به مرد دیگر متفاوت است برای تشخیص اینکه کدام ناحیه تحریک پیشتری را حس می کند یا از شریک جنسی خود مستقیما سوال کنید و یا از طریق آزمون و خطا پیش بروید تا خودتان متوجه شوید که از تحریک کدام ناحیه بیشتر لذت می برد.

در ادامه بخوانید: 10 توصیه درمانی برای جدایی عاطفی 

7-بیضه ها

بیضه‌ها در ایجاد میل جنسی مردان بسیار مهم و تاثیر گذار هستند و منبع اصلی ساخت اسپرم برای باروری مردان نیز محسوب می شوند. اهمیت این ناحیه به این دلیل است که این منطقه بیشترین میزان حساسیت را دارد. دلیل حساسیت بالای بیضه‌ها وجود پایانه های عصبی بسیار است که آن را به منطقه‌ای فوق العاده حساس تبدیل کرده است. البته هنوز از نظر علمی مشخص نشده است که چه نوع لمس و تحریکی در ناحیه بیضه‌ها می‌تواند به بیشترین میزان لذت و تحریک در آن‌ها بیانجامد. چرا که هر نوع تحریکی لزوما باعث لذت این ناحیه نمی شود.

8-نقطه ی f یا فرنولوم در ناحیه آلت تناسلی

فرنولوم یا همان نقطه ی اف نقطه‌ای در زیر آلت تناسلی است که در آن نوک آلت تناسلی به محور آلت متصل می‌شود. این نقطه یکی از قوی‌ترین و حساس ترین نقاط تحریک‌ پذیر مردان است و پر از پایانه های عصبی تناسلی بوده و به همین دلیل با کلیتوریس در زنان که بسیار تحریک پذیر است مقایسه می‌شود. اگر تحریک‌ این ناحیه به درستی انجام شود، شریک جنسی شما احساس غیر قابل وصفی را تجربه خواهد کرد. برای پیدا کردن این نقطه می توانید از طریق آزمون و خطا پیش بروید.

9- نقطه جی در آقایان

نقاط تحریک آمیز بدن مردان

بر خلاف تصور عموم، مردان نیز مانند زنان نقطه جی دارند که خانم ها باید بدانند چگونه نقطه جی در همسرشان را تحریک کنند.

نقطه جی در مردان در پروستات آنهاست و به اندازه سه چهارم انگشت داخل مقعد آنها قرار دارد. خانم ها با ماساژ دادن آرام این نقطه می توانند مردان را به اوج لذت جنسی برسانند. ابتدا این ناحیه را به آرامی ماساژ دهید و عکس العمل همسر خود را ببینید که آیا این کار را دوست دارد یا خیر. بعضی از مردان ماساژ سریع و شدید این ناحیه را دوست دارند. با آزمون و خطا می توانید نحوه به ارگاسم رساندن همسر خود را از طریق ماساژ نقطه جی پیدا کنید. ( فرنولوم یا نقطه F مردان کجاست؟ )

در ادامه بخوانید: روانکاو خوب در تهران 

 

شناخت این نقاط و استفاده ی صحیح و به موقع از آن ها می تواند به شما کمک کند تا رابطه ی جنسی بهتری داشته و تاثیر این اعمال را نه تنها در زندگی جنسی خود بلکه در بعد عاطفی رابطه تان احساس کنید. اگر با وجود رعایت تمام این نکات باز هم خود یا شریک زندگی تان از رابطه ی جنسی لذت کافی نمی برید یا مشکل و کمبودی را در این باره احساس می کنید حتما از یک مشاور و روان شناس در این زمینه کمک بگیرید. فراموش نکنید که رابطه ی جنسی امری مهم و تاثیر گذار در تمامی ابعاد زندگی مشترک شما خواهد بود.

در ادامه بخوانید: افسردگی بعد از طلاق

یک نکته ی بسیار مهم!

فراموش نکنید که صحبت کردن و پرسیدن درباره ی علایق و ویژگی های جنسی شریک زندگی تان امری بسیار مهم است که می تواند شما و شریک جنسی تان را به ایده آل های جنسی نزدیک کند و باعث افزایش جذابیت جنسی و عاطفی هر دوی شما نسبت به هم شود. پس خجالت را کنار بگذارید و از او بپرسید که چه چیزی برایش  لذت بخش تر است. اگر بنا باشد تا اخر عمر به دلیل این خجالت بی جهت نهایت لذت را برای خود و همسرتان دریغ کنید باید به فکر عواقب این نارضایتی ها در بلند مدت باشید.

بهترین کلینیک مشاوره جنسی در تهران

خدمات مشاوره جنسی معمولا در مراکز مشاوره روانشناسی ارائه می شود. برای پیدا کردن بهترین سکستراپیست، بهترین مرکز روانشناسی ای را پیدا کنید که در زمینه ی مشاوره جنسی تخصص دارد.

مرکز مشاوره حالِ کوک با کادری مجرب از روانشناسان و روانپزشکان حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی سکس تراپی به شما عزیزان می باشد. شما هم اکنون می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما، با حالِ کودک ارتباط برقرا کنید و وقت خود را رزرو کنید.

برای استفاده از خدمات روانشناسی و روانپزشکی در زمینه ی سکس تراپی،
اختلالات جنسی و تعیین نوبت ویزیت با متخصصان با شماره های زیر تماس بگیرید

02122636858- 09212773724

دکتر آرش رستمی

 

معرفی دکتر آرش رستمی

رواندرمانگر و روانکاو

درمانگر مشکلات: اضطرابی ، خلقی، شخصیت، بین فردی ، ارتباطی (خانواده، زوج و کودک) ، مشکلات جنسی
درمانگر هنر درمانی تحلیلی
گروه درمانگر تحلیلی سایکودراما
  • دکترای تخصصی روانشناسی بالینی
  • کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی خانواده درمانی
  • کارشناسی روانشناسی بالینی
  • پروانه تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
  • عضو انجمن روانشناسی ایران
  • عضو انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
  • پژوهشگر برگزیده ششمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
  • مدیر کلینیک روانشناسی بوجیکا

برای آشنایی بیشتر با دکتر آرش رستمی و دریافت نوبت ویزیت اینجا کلیک کنید

مطالب پیشنهادی:

 

 

استخوان شرمگاهی مرد کجاستعکس جای حساس مردفرنولوم یا نقطه F مردان کجاست؟کفل مرد کجاستکلماتی که مردان را تحریک میکندمناطق داغ و تحریک پذیر اقایان توسط خانمها>نقاط حساس بدن مرداننقاط حساس بدن مردان متولد ماه های مختلف
Comments (۰)
Add Comment